26 april 2016

Emmas boktips fyller 10 år!

Nu i april är det tio år sedan jag startade denna bokblogg! Den första recensionen var av "Potemkin och Katarina den stora" av Simon Sebag Montefiori och den fick EEEE i betyg. Totalt har jag skrivit 946 inlägg om ungefär samma antal böcker. (En del inlägg tar upp flera böcker och en del inlägg handlar inte om någon särskild bok.) Jag har lyckats i min föresats att skriva om i princip alla böcker jag läser, med undantag för några få som jag har påbörjat men inte kommit igenom. Ibland har jag skrivit även om halvlästa böcker, men ibland har det känts för orättvist och då har jag avstått. Nu ser jag fram emot nästa tio år med min lilla blogg!


4 kommentarer:

  1. Tack! För alla tips. Jag har hittat många guldkorn och många nya författare genom att följa din blogg. Ser fram mot många nya tips :-) /Charlotte

    SvaraRadera